søndag 25. juli 2010

Nå har jeg og funnet vegen til Facebook

Og jeg som ikke skulle inn på facebook da gitt. Ja slik kan det gå....

Med to berter som har vært inne på facebook en stund, og med flere og flere venner inne der, fant jeg ut at det kanskje ikke var så dumt å vere med der likevel. Det er jo tross alt et medium som er kommet for å bli, og en går unektelig glipp av en del informasjon også, dersom en holder ser utenfor. Har fått meg venner også, faktisk :-)

Akkurat nå sitter jeg i Vågen (landstedet min mann overtok etter onkelen sin) og nyter godværet med god samvittighet. Betennelse i en sene ved håndleddet tålte ikke malingen forrige helg, og legen ga meg streng beskjed om at det ikke hjalp med bare tabletter alene. Jeg måtte også ta det helt med ro! Og er det noe jeg er god på, så er det å ta det med ro når solen skinner fra nesten skyfri himmel!
Da blir det lesing og soling og soling og lesing :-D

Dessuten kjøpte jeg en bare helt fantastisk hvitvin på Åndalsnes på turen hit. Den er fransk - har virkelig fått sansen for de franske hvitvinene - og heter Chablis 1'er Cru Montèe de Tonnerre. Den er tørr, men den har en fantastisk fylde, så den virker litt søt likevel, synes jeg. JEg drakk den tilgrillet laks, men den vil nok og være perfekt til reker og krabbe også.
Putselig var flasken tom, gitt. Og ingen annen hadde drukket av den......

Fortsatt en riktig god søndag til dere alle der ute :-)

5 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Jeg hadde også slike tanker, men tok sats og fant ut at det er greit å være på facebook. Kanskje vi treffes der inne en gang ?
Kos deg på ferie og nyt sommeren.

Berit sa...

Jeg holder stand. Blogg og hagegal tar mer enn nok tid! Vi nyter også finværet, men her går det i rødvin i kveld. Zaccagnini.

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Hjemme på Lora igjen i kveld, og her er det regn og ti grader :-(
Ja du skal se våre veger krysses der inne Vivi:-)
Håper at jeg ikke blir altfor hekta. Som du Berit riktig poengterer - blogg og hagegal her en tendens til å ta masse tid, men etter mye frem og tilbake ble jeg med i facebook likevel.

IngunnBW sa...

Jeg holdt igjen på facebook veldig lenge, men ga til slutt etter for maset fra venninner. Noen er veldig ivrige og skriver om alt de gjør, mens andre er mer moderate. Jeg er nok av de som ikke er så veldig aktive, men fb er uansett koselig å ha :) Hagegale pleier stort sett å finne hverandre, så vi ses nok :)

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Regner med det ja, Ninni :-)