tirsdag 1. mars 2011

Kjempekupp på hagebøker hos Notabene i dag :))

Måtte bare få formidle dette :)

Jeg var med Silje Beate til frisøren på Dombås i dag, og mens jeg ventet på henne, gjorde jeg meg en handlerunde. Jeg gikk bare helt tilfeldig inn på Notabenebutikken der - kanskje fordi det stod 50% av rød pris på en del bøker....

Det var godt skiltet på to bord med disse bøkene, men der jeg fant hagebøker med rød lapp, stod det derimot ingenting om rabatt på rød lapp. Jeg så at boken "Teknologisk forlags store hagebok" lå der med rød pris 129,- og "Hagens problemløser" hadde rød pris 99,- På det store roseleksikonet stod det ikke pris i det hele tatt. Jeg tok med meg "Teknologisk forlags store hagebok" og roseleksikonet for å forhøre meg om prisene på de bøkene. Der forklarte damen bak disken at "Jo, det er 50% av rød pris på denne boka med rød lapp også". "Men roseleksikonet da", spurte jeg. "Den står det ikke pris på. Er det halv pris på rød pris på denne og?" Og det var det jammen!! Så da tok jeg med meg "Hagens problemløser" i samme slengen.

Så for å gjøre en lang historie kort. Her hadde jeg handlet hagebøker til veil pris:
kr. 329,- + 429,- + 589,- = Kr. 1.347,-

Og det jeg betalte var kr. 49,50 + 64,50 + 64,50 = Kr. 178,50 !!!!

Og når sola skinner fra nesten skyfri himmel, temperaturen er på pluss, og frøene er på tur i jorda, ja da kan det nesten ikke bli noe serlig bedre enn det er nå :))

Dette tilbudet varer ut dagen i morgen - Så LØØØØP OG KJØØØP :)

Fortsatt god tirsdag, folkens :)

9 kommentarer:

Marit sa...

Ja, der var det mange flotte bøker! Jeg kjøpte meg en bok om klematis på salg. Det er alltid hyggelig å få hagebøker til dumpingpriser : )

Bille sa...

Det der var litt av et varp! Store hagebok kunne kanskje vært noe for meg. Jeg har faktisk glemt mamutsalget i år, enda jeg hadde bestemt meg for å ikke glemme det. Kos deg med bøkene!

Mariann sa...

Her har du virkelig gjort et bra kjøp.

Berit sa...

Råbra!
Men det er for langt til Dombås.
(Og jeg har kanskje ei og anna hagebok fra før, når jeg tenker meg om....)

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Jeg er bare så glad for at jeg fikk kjøpt disse flotte bøkene! Jeg har kost meg masse med dem allerede Bille :) Kjøpt dem til vanlig pris ville nok ikke kommet på tale, er jeg redd....

Notabene finnes mange steder Berit, men du har kanskje en og annen hagebok fra før, ja :D

Sigrid sa...

Takk for tipset :-D
Fire eks av roseleksikonet er nå kjøpt inn til lotterigevinster på hagelagsmøter :-)

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Det var kjempeflotte gevinster da, Sigrid!!!
Det var jammen lurt funnet på :)

hajal. sa...

Ja det var eit kupp du har gjort!

Eg var innom NotaBene på Leira (i Valdres) i går og der fant eg ei bok eg har vore på jakt etter lenge som heiter "Smådyr i hus og hage", kjekt å ha for å identifisere biller, edderkoppar, og andre både nytte insekt og skadegjerarar i hagen.

Blomsterguri sa...

Tror jeg må innom en bokhandel å sjekke i morra den dag! Har dilla på hagebøker, og elsker å få gode bøker "nesten gratis" :-) Så forresten at du kommer på forumtreff - supert! Da ses vi! :-)