søndag 5. oktober 2008

Blå, selvlysende rose, samt snø og blost i natt

Min blå, selvlysende rose

I sommer har jeg odlet frem en rose som er blå og som lyser i mørket

Jeg har planer om å selge den gjennom Bakker eller et annet plantefirma som er gode på farger Bildet er tatt en mørk høstkveld.

Noen som tro jeg får solgt noen av disse ??


Snø i natt
Slik så det ut hos meg i dag. Hvit snø som lå som et tynt teppe over hagen i dag tidlig - -fryser bare ved tanken på at vinteren nærmer seg dag for dag her nå. Tror ikke den blir liggende så lenge da, men likevel de gut! Fant en Pellargonium Tip Top Duet ute full med snø på seg - hadde glemt den i går, da jeg ordnet det andre Den så rimelig frosset ut, men jeg håper likevel at den skal kunne reddes....

Nå savner jeg smiliene så fælt, så jeg må nok bare krype til korset og se å få lært meg hvordan man legger dem inn i bloggen.
Og det har jeg gjort nå






Her stod jeg oppe i andre etasje og tok bildene vestover

8 kommentarer:

Britt Åse sa...

Brrrr!
den rosa er jo forøvrig en sen-sa-sjon! Bakker kommer til å gjøre deg rik :lol:

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Ja det var det jeg håpet på :-D
:-D

Mokki sa...

Heheh :) Det som er riktig ille er jo at plantene seriøst ser grusomme ut i den koløren de har i Bakkerkatalogene. Jeg vil ikke ha snø på leeenge for det betyr dekkskifte og kjipe morgener...

elle-melle sa...

Det så fryktelig kaldt ut.
Og rosa di er garantert en salgsuksess. Ingen har klart å lage BLÅ roser før og aldri har jeg hørt om selvlysende heller. Husk nå endelig å ta patent- før du går til Bakker -

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Heldigvis gikk snøen omtrent like fort som den kom, men det ble en lei vekker på at vinteren er i anmarsj. Jeg vil jo si at rosen min ser betydelig bedre ut enn mange av Bakker sine planter :-) Og ikke ver redd Juni - jeg skal nok huske på å ta patent på rosen... :-D

hildeG sa...

fydda, snø :O
Men den rosen kommer du nok til å tjene mye på... hehehe

Ellen Walnum sa...

Den rosen var da et spektakulært skue! Som gryende rose entusiast tenker jeg som så ofte i det siste....må ha må ha!

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Ja du får stille deg i køen :-D :-D