fredag 27. mars 2009

Så har en blitt enda et år eldre.....

Med reker og hvitvin på menyen har jeg bedt inn noen kjære venninner på en liten bursdagsfeiring i kveld. 42 år er jo ikke allverden å feire kanskje, men dersom en ser litt på alternativet til å bli et år eldre, feirer jeg alle mine år med glede jeg

Men så begynte meldingene å tikke inn...... En skulle bort i helgen, tre kunne ikke komme fordi det kolliderte med andre bursdagsfeiringer - runde tall - en har vondt i foten og en er syk.

Litt ergelig dette, men desto mindre å gjøre noe med. Og så når jeg endelig har bedt inn til selskap. Jeg er egentlig ikke så flink til å be inn til selskap, jeg. Og vanligvis bestemmer jeg meg slik i siste liten, slik at innbydelsene mine kanskje kommer i seneste laget.

Men reker og hvitvin blir det nå likevel, så får vi kose oss vi som samles.

De er ventet kl. 20.00, og jeg har igjen å pynte meg selv
så da blir det vel dusjen neste, tenker jeg.

God fredagskveld folkens!

20 kommentarer:

Villrose sa...

Åååå! Gratulerer, og ha en hyggelig feiring :-D

Mariann S sa...

Gratulerer so masse med dagen Ingrid :-)
Er heilt enig, alternativet ville vere fryktelig.
Vi er jammen nesten jevngamle vi då, eg blir 41 om ett par veker.
ha einfin fest og ei fin helg :-9

Ellen Walnum sa...

Gratulerer med dagen!! Håper du får en fin jentekveld:-)

Miamaria sa...

Åååååååå, det høres ut som en super bursdagsfeiring! Kos deg masse!!! Gratulerer med dagen!

Vivishagerom sa...

Hurra for deg som fyllet år i dag. Kjempe gratulasjoner.
Jeg har også tenkt å ha jente kveld når jeg fyller år i neste mnd. Gøy med venninner, vin og fnising.
Ha en super fin kveld. Klem

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Tuuuusen takk for kjempehyggelige kommentarer !!!!!!

Nå sitter jeg nystrigla og venter på gjestene :-)

Marit sa...

Gratulerer så masse med dagen! Håper du får en fin kveld uansett hvor mange gjester som kommer :-)

Sigrid sa...

Gratulerer med dagen Ingrid :-)
Yngste barnebarnet mitt er født på samme dag - vi skal feire i morra :-)

Tove sa...

Gratulerer så mye med dagen Ingrid. Dere får helt sikkert en knalltrivelig kveld. KOs deg på dagen din. Klem :-)

RandiF sa...

Hjertelige gratulasjoner i anledning dagen, Ingrid. Den som bare var 42 igjen..... :-)

Bønna sa...

Gratulerer fra meg også :)

Elisa sa...

Gratulerer med dagen!!

IngunnBW sa...

Gratulerer så mye med gårsdagen! Stor jente du nå da :) Håper du hadde en kjempekoselig kveld med venninnene dine!

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene :-)

Selv om vi bare var fem stykker, var det en kjempekoselig kveld! Skravla gikk ivrig hele kvelden :-) Vi holdt til oppe på loftet, i den ganske ny-innreda loftstua vår.

Fant også ut at jeg var veldig heldig med hvitvinskjøpet jeg gjorde på Kielferga :-% Det er veldig greit når det står på skiltene ved siden av flaskene hva vinen passer til. I hvertfall for oss som ikke er så veeeeldig bevandret i vinverdenen.

Etter at de var gått, slik utpå natta en gang, var det for meg å renske de rekene som var igjen. Det er det som er fint med restene etter et rekeparty, du har glede av dem i flere dager etterpå :-)

I dag er det Elisabeth sin 12-års dag, og familien er ventet fra halv seks i kveld, så da er det bakedag for meg i dag....

vig sa...

Gratulere med gårdagen! Koselig med sånne jentekvelder.

Elsa sa...

Gratulerer så masse med overstått dag!

Berit sa...

Gratulerer på etterskudd!
Hørtes ut som dere hadde en hyggelig kveld. Jentefester er ikke å forakte!

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Tusen takk Vig, Elsa og Berit :-)

Jentefester skulle man unektelig hatt mange flere av, ja :-D

nefertiti sa...

Grattis med overstått :-)

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Takker :-)