tirsdag 16. desember 2008

Og dermed har jeg også fått en utmerkelse :)


Ettersom jeg har sett rundt på bloggene, så har jeg lagt merke til diverse utmerkelser som bloggere har gitt hverandre. Og sent i kveld legger jeg merke til at jeg også har fått en flott utmerkelse fra Torill. Har ellers også lagt merke til at flere har gitt den videre til dem som på det gitte tidspunktet ennå ikke hadde fått den. Likevel blir det liksom ikke det samme å motta en utmerkelse på denne måten, som det er å få en sånn helt direkte fra noen.
Så tusen takk Torill!
Så får jeg bare skylde på julestresset at jeg ikke har fått det med meg, og hentet den inn i bloggen min før nå i kveld.

Den medfølgende teksten er:
"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres".

Og selv om jeg vet at mange her har mottatt den samme utmerkelsen, vil jeg likevel gi den videre til blogger jeg synes fortjener den, og som jeg har stor glede av å lese.

De jeg gjerne vil gi den videre til er:

Berit
Lene i Fredrikstad
Ninni
Moseplassen
Miamaria
Ellea
Mariann - Sunnmørshage
Juni
Solfrid
Randi F

Det ble visst flere enn 8, men pytt pytt

9 kommentarer:

IngunnBW sa...

Tusen takk for utmerkelsen Ingrid! Det setter jeg utrolig stor pris på :) :)

Angående Louise Odier håper jeg du har en lun plass i haven å avse til henne, hun gir så uendelig mye glede.

RandiF sa...

Så hyggelig, Ingrid. :-) Tusen takk.

Ellen Walnum sa...

Takk skal du ha Ingrid:-) Jeg liker så godt å lese og følge med på din blogg også.

Miamaria sa...

Supertakk! Jeg skjønner ikke meg helt på åssen det funker med disse utmerkelsene, men artig er det likevel! :)

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Jeg tok først og kopierte den inn på maskinen min. Så la jeg den ut igjen på blogge min ved å laste den opp som bilde :)

solfrid sa...

Tusen takk, Ingrid! *stoor klem*

Sender den i retur, jeg - det fortjener du.

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Tusen takk, Solfrid!
Klem :)

Anne på Moseplassen sa...

heisann, denne har jeg visst glemt å takke for.. Tusen hjertlig takk :)

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

De er vel fortjent alle sammen :)