søndag 21. februar 2010

Meme Blogg-Award


Jeg vil få takke både ASSA og Frøya-Heidi for Award'ene jeg fikk fra dere i høst. Jeg har vært helt ute når det gjelder blogging i en lang periode, og har ikke sett disse før nå. Tusen takk begge to


Og så skal jeg også si 7 ting om meg selv, og sende
denne videre til 7 andre.
- Siden denne nok har gått på kryss og tvers her lenge nå, velger jeg å ikke sende den videre.

1. Jeg har starta med frøsåinga.
2. Jeg er ikke noe glad i vinter med kulde, snø og mørke kvelder.
3. Jeg har i høst droppet korpsøvingene til fordel for spinning og styrketrening. Fortærandes at de skal foregå på samme ukekveld.
4. I korsammenheng driver vi med kor-cup øving Vi skal synge "Sanctus" - fra estisk messe, og "Myrull". Et dikt av en lokal dikter, tonesatt og arrangert av svigersønnen til en i koret. Det kommer til å bli vanvittig bra!
5. Jeg har ikke fått bestilt alle frøene enda, men håper at alt skal være i boks i løpet av i dag.
6. I slutten av mars vil jeg ha to jenter i tenårene, og det merkes! Mine ting på badet får aldri være i fred lenger.
7. Og jeg er veldig glad i hagen min og liker å stelle og stulle i den om sommeren.


Håper at årets sommer kommer fortere enn vi aner, og bare varer og varer og varer og.........

8 kommentarer:

Taleia sa...

Så koselig at du kom på banen igjen! Har savna deg.

Vivishagerom sa...

Koselig å ha deg tilbake i blogg/hageverdenen. Du har starta med frøsåing leser jeg. Ønsker deg lykke til og nå må vi håpe på litt midlere vær i Gudbrandsdalen snart.

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Takk for hyggelige kommentarer :-)
Vel hjemme fra en fantastisk konsert, og 21 kalde grader. Ja ja - vi kan vel alltids håpe på mildvær......

Berit sa...

Ingrid, så koselig å se livstegn fra deg igjen! Håper du har fått mail om møte torsdag?

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Ja da Berit det har ejg, og jeg vurderer seriøst å ta meg en tur. Skat prøve å få med meg noen, men kommer også gjerne alene :-)

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Lenge leve trykkleifer :-D

elle-melle sa...

Kjempekoselig at du er tilbake:)
Jeg er litt av og på så jeg hadde ikke helt fått med meg din tilbakekomst!
Vi trenger av og til å koble helt ut fra bloggverdenen tror jeg. Det tar jo en del tid, men samtidig er det veldig koselig og inspirerende.

Velkommen tilbake:)

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Tusen takk Juni :-)
Tror du har helt rett når du sier at en av og til trenger fri fra bloggingen. For den tar unektelig en del tid, men det er veldig hyggelig likevel når kommentarene er hyggelige.