onsdag 17. september 2008

Plantene fra Viggo kom i dag :D


Fra før har jeg bl.a Meconopsis Lingholm

Hipp hipp hurra!!

Følgelappen på pakken fra Viggo kom i posten i dag. Selvfølgelig måtte jeg reise å hente pakken med en gang. Da jeg åpnet pakken, var det som om det var både bursdag og julekvelden på en gang!! Jentene så bare dumt på meg og ristet oppgitt med hodet. "Har det tørna helt for deg eller, Mamma??"


Dette er hva som var oppi pakken:
Primula sp 10-15 cm høy
Primula amethysliwa


Ja, er ikke jeg heldig så ver ikke jeg!!
Tusen takk til Viggo for de flotte plantene!!

De nyankomna skal få stå ute på verandaen i dag, og så kommer jeg til å plante dem i morgen.


3 kommentarer:

hajal. sa...

Wow for ei liste Ingrid (siklesmileys....) er missunnelig som bare det !!!

Tove sa...

Spennende liste. Du får ta bilder til sommeren ;-)

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Skjøenner jeg godt hajal. Jeg ble hoppende glad da mld fra Viggo tikket inn!

Bilder til sommeren skal bli :-)