fredag 28. november 2008

Juleverksted med hagelaget

Vi hadde det kjempetrivelig i gårkveld på juleverkstedet.
Vi var bare fire stykker, men koste oss storveies både med dekorasjonslagingen, og ost og kjeks etterpå.

Jeg var ikke hjemme igjen før over midnatt.



Her er det vi laget:



Her er hele produksjonen





Denne har jeg brukt som advents-stake i mange år - bare skiftet ut granbaret for hvert år.


Juledekorasjonene mine.


Alle mine dekorasjoner blir ganske like, men det er nå slik jeg vi ha dem - uten for mye glitter og stas.


Julevasken i huset fortsetter i dag med innleid hjelp Fikk tilbud om det for noen dager siden, og da ble jeg hoppende glad og sa ja på flekken.


Så får vi brukt desemberdagene til bakst, marsipan- og godterilaging og annen kos.





Ha en fortsatt strålende fredag - snart helg


5 kommentarer:

Mokki sa...

Dekorasjonene dine var kjempefine! Jeg syns også det er fint med mye naturmaterialer og ikke så overstasja. Og jeg hadde sagt fluksens jatakk til innhyrt vaskehjelp til jul også :)

Marit sa...

Så flink du har vært! De var virkelig flotte :) Jeg skulle gjerne hatt tilbud om rengjøring her også.

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Takk, og takk :)
Det er så hyggelig når en kan gå sammen når dekorasjonene skal lages:)
Vaskehjelpen er kjempeflink. Hele huset ferdigvasket på to dager + litt til - kjempeherlig! Bare en tilfeldighet som gjorde at jeg fikk tilbudet. Det var mens jeg reiste og samlet inn tomflasker, at en venninne lurte på om jeg også kunne tenkt meg hjelp med julevasken.

Anne på Moseplassen sa...

fine koslige dekorasjoner :)

elle-melle sa...

Så heldig du er da, med hjelp til husvask.
Dekorasjonen var flotte, jeg liker også når det er mye naturmaterialer med.